ОПИС ДОКУМЕНТУ
|
Автори:
Ігор Лобода |
|
|
Доповідачі:
Ігор Лобода |
|
| Рішення: | Прийнято |
|---|---|
| Сесія: | XLV |
| Скликання: | VIII |
| Вид: | За основу і в цілому |
| Номер: | 25 |
| Дата реєстрації: | 09.12.2024 |
| Проголосовано: | 19.12.2024 15:43:49 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
16
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
2
- Відсутні
4
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 25
ПРИШИБСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
(сорок п’ята сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
грудня 2024 року с.Пришиб
Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Пришибської сільської ради» на 2025 рік
Керуючись п. 4 самоврядних повноважень статті 27, пунктом 2 частини другої статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», З метою здійснення контролю за фінансово-господарської діяльності, підвищення ефективної роботи підприємств комунальної власності територіальної громади, відповідно до статей 24,78 Господарського кодексу України», Пришибська сільська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити фінансовий план на 2025 рік комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Пришибської сільської ради» з дефіцитом 4216,00тис. грн., в дохідній частині 25482,00 тис. грн., та видатковій 29698,00 тис. грн.
- Контроль за виконанням показників фінансового плану КНП «Центру ПМСД Пришибської сільської ради» покласти - на директора Носенко В.О.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.
Сільській голова Валентина ГОРОДЯНКО
ПРИШИБСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ»
вул. Центральна 29, с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області, 39750,
E-mail: pmsdprishib@i.ua ЄДРПОУ 40586166
МФО 831019 в ГУДКС у Полтавській області
Пояснювальна записка
до фінансового плану КНП «Центр ПМСД Пришибської с/р»
на 2025 рік
1. Загальні відомості.
З 14.12.2016 року запрацював Комунальний заклад «Центр ПМСД Пришибської сільської ради», який фінансувався за рахунок коштів місцевих бюджетів ОТГ, які уклали договір про міжмуніципальне співробітництво та за рахунок державної медичної субвенції. У складі: Максимівська, Недогарківська, Кривушівська, Піщанська, Омельницька, Рокитненська, Пришибська АЗПСМ та Запсільський, Радочинівський, Демидівський, П´ятихатківський, Єристівський, Кобелячківський, Варакутянський, Щербаківський, Гориславський, Рокитне-Донівський ФАПів.
З 01.01.2018 р. до КЗ «ЦПМСД Пришибської сільської ради» приєдналася Білецьківська сільська рада (Білецьківська АЗПСМ, Буртівський, Маламівський, Новоселівський, Чечелівський ФАПи).
3 1.05.2018 року проведено державну реєстрацію юридичної особи утвореної шляхом реорганізації діючої юридичної особи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ».
З 06.06.2018 року кількість підрозділів збільшилася за рахунок приєднання Новогалещинської селищної ради в складі Новогалещинської АЗПСМ та Бондарівського і Заруднянського ФАП
З 01.10.2018 року КНП «Центр ПМСД Пришибської сільської ради» уклав договір з Національною службою здоров’я України.
З 14.05.2020 року кількість підрозділів збільшилася за рахунок приєднання 2 амбулаторій (Новознам’янська та Вільнотерешківська) та 1 Майбородівського ФАПу Новознам’янської сільської ради.
3 11.03.2021р.кількість підрозділів збільшилась за рахунок приєднання Піщанської сільської ради 1амбулаторії (Ялинцівська) та 1 Кіндрівського ФАПу.
Пришибської сільської ради 2 ФАПів (Дабинівський,Комендантівський) та 1 Книничне МПТБ. Виключено зі структури Єристівський ФАП.
Новогалещинської селищної ради 3 ФАПів (Василівський,Пісківській,Трудовиківський),
Бондарівська АЗПС реарганізовано на Бондарівський ФАП.
З 02.06.2021 року Виключено зі стуктури КНП «Центр ПМСД Пришибської сільської ради» 1 Білецьківська АЗПСМ та 4 ФАПи (Буртівський,Маламівський,Новоселівський, Чечелівський) Білецьківської сільської ради.
2. Мета діяльності Підприємства.
Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території що обслуговує підприємство і (або) інших територій, що виявили бажання обслуговуватися у медичних працівників Підприємства, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров'я.
Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
► медична практика з надання первинної та інших видів медичної допомоги населенню;
► забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;
► організація надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги в разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров'я пацієнтам, які не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;
► проведення профілактичних щеплень;
► планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров'я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;
► консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя;
► взаємодія з суб'єктами надання вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров'я пацієнта;
► організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров'я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
► проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
► направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;
► участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз'яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
► участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров'я;
► участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством;
► участь у визначенні проблемних питань надання первинної медичної допомоги на території обслуговуваємої закладом та шляхів їх вирішення;
► визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
► моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
► забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Підприємства;
► зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
► залучення медичних працівників для надання первинної медико-санітарної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи - підприємці за договорами підряду, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;
► закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;
► координація діяльності лікарів із надання первинної медичної допомоги з іншими суб'єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної та третинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальною службою, та правоохоронними органами;
► надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;
► надання елементів паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;
► інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань.
3. Формування дохідної частини фінансового плану.
Дохідна частина Підприємства формується на підставі пункту 5.3.Статуту підприємства:
- комунальне майно,передане Підприємству відповідно до рішення Власника та в інших порядках;
- власні кошти підприємства отримані в порядку статутної діяльності,а також кошти місцевого бюджету;
- інші доходи Підприємства :кошти від здачі в аренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно ,одержані від надання послуг;
-цільові кошти;
-кредити банків (за умови гарантії Засновника);
-майно,придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
-майно,що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової домомоги чи добровільних благодійних внесків,пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону,програм розвитку медичної галузі;
-майно,отримане з інших джерел,не заборонених чинним законодавством України;
-інші джерела,не заборонені законодавством;
Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках ,передбачених чинним законодавством України.
Пункт 5.4.Статутний капітал Підприємства становит :00(нуль)гривень 00 копійок.
Розрахунок надходження на 2025 рік в тис.грн.: 25482,0 тис.грн.
- Надходження (доходи) відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров'я України за програмою медичних гарантій за пакетами медичних послуг - 17443,1 тис.грн.
Код рядка 1011
| Пакети медичних послуг: | ||||||
| 1." Медичні послуги з надання первинної медичної допомоги " | 16747149,18грн | |||||
| 2. "Надання мобільної паліативної медичної допомоги дорослим і дітям бригадами | ||||||
| спеціалізованої паліативної допомоги" | 582000,00 грн | |||||
| 3. "Супровід і лікування дорослих та дітей з психічними розладами на первинному | ||||||
| рівні медичної допомоги" | 109000,00 грн | |||||
| 4. "Супровід та лікування дорослих та дітей , хворих на туберкульоз, на первинному | ||||||
| рівні медичної допомоги" | 5000,00 грн | |||||
| Розрахунок декларацій на 2025рік | ||||||
| Лікарі | Всього: | 786,65 | ||||
| Щепаченко О.О. | 1800 | коэф.лікаря сім. | 2,465 | |||
| Старушко І.В. | 1800 | 1800 | 1,356 | |||
| Панченко М.О. | 1800 | 0,616 | ||||
| Панаско Г.А. | 1800 | 0,739 | ||||
| Нестерчук Г.В. | 1800 | 1,232 | ||||
| Клименко С.І. | 1800 | 678,35 | ||||
| Гулий С.В. | 1800 | коэф.лікаря педіатра | ||||
| Пузій Ю.С. | 0 | 900 | 786,65 | |||
| Усачов А.І. | 1800 | 2,465 | ||||
| Таран В.О. | 1800 | 1,356 | ||||
| Малецька О.С. | 900 | 1502,89 | ||||
| Федорус Н.І. | 1800 | |||||
| Марченко В.О. | 1800 | |||||
| Резерв сім.лікар | ||||||
| Разом декларації | 20700 | НСЗУ | ||||
| Сума в місяць | 1170161,541 | 1кв | 4186787,30 | |||
| Носенко В.О. | 900 | 2кв | 4186787,30 | |||
| Капралова І.С. | 900 | 3кв | 4186787,30 | |||
| 4кв | 4186787,30 | |||||
| Разом декларації | 1800 | Всього: | 16747149,18 | |||
| Сума в місяць | 225434,22 | |||||
| На місяць: | 1395595,77 | |||||
1.2. Дохід з місцевого бюджету за цільовими програмами, у т.ч. покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв надавача ПМД 1650,5 тис.грн.
код рядка 1021
Надходження (доходи) за рахунок коштів місцевого бюджету
тис.грн.
| Надходження (доходи) за рахунок коштів місцевого бюджету | 1650,5 | |
| 1. | Фінансування для оплати енергоносіїв і комунальних послуг | 1650,5 |
| 1.1. | Оплата електроенергії | 699,1 |
| 1.2. | Оплата природного газу(постачання, розподіл та транспортування) | 946,4 |
| 1.3. | Оплата водопостачання та водовідведення | 5,0 |
| План | |
| Виконавчий комітет Пришибської сільської ради | 434,7 |
| Виконавчий комітет Омельницької сільської ради | 367,8 |
| Виконавчий комітет Новогалещинської селищної ради | 248,0 |
| Піщанська сільська рада | 600,0 |
| Разом: | 1650,5 |
1.3. Надходження (дохід) з місцевого бюджету (крім надходжень на покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв 3842,6 тис.грн.
код рядка 1031
| План | |
| Виконавчий комітет Пришибської сільської ради | 718,8 |
| Виконавчий комітет Омельницької сільської ради | 786,2 |
| Виконавчий комітет Новогалещинської селищної ради | 872,6 |
| Піщанська сільська рада | 1465,0 |
| Разом: | 3842,6 |
1.4. Дохід від операційної оренди активів (субаренда) 2,8 тис. грн. ;
| Код рядка | 1041 | ||
| План | |||
| Субаренда | 2,8 | ||
| Разом: | 2,8 |
1.5. Інші доходи: 2543,0 тис.грн.
Код рядка 1047 Благодійна та гуманітарна допомога 2143,0 тис.грн.
Код рядка 1048 Цільове фінансування від місцевих та державних
органів 400,0 тис.грн.
В дохідній частині фінансового плану по коду рядка 1047, 1048 суми взято аналогічно до 2024 року з метою унеможливлення збільшення дохідної частини.
4. Формування витратної частини фінансового плану.
Розрахунок видатків на 2025 рік в тис.грн.: 29698,0 тис.грн
2.1. Заробітна плата згідно планового штатного розпису разом із вакантними посадами становить – 17439,0 тис.грн.;
код рядка 1050
Штатний розпис на 2025 рік
| № п/п | Назва структурного підрозділу і назва посад | Код класифікатора професій | К-сть штатних посад | Посадовий оклад | Посадовий оклад від кількості працюючих | Премія сума | Фонд з/плати на місяць | ||||
| за ведення військового обліку | Премії | за дезинфікуючі засоби | Доплата до МЗП | ||||||||
| 1 | Директор | 1319 | 1,00 | 27200,00 | 27200,00 | 70% | 0,00 | 19040,00 | 46240,00 | ||
| 2 | Заступник директора | 1,00 | 23120,00 | 23120,00 | 20% | 0,00 | 4624,00 | 27744,00 | |||
| 3 | Головний бухгалтер | 1231 | 1,00 | 24480,00 | 24480,00 | 40% | 0,00 | 9792,00 | 34272,00 | ||
| 4 | Головна медична сестра | 1229.5 | 1,00 | 14000,00 | 14000,00 | 40% | 0,00 | 5600,00 | 19600,00 | ||
| 5 | Статистик медичний | 3231 | 1,00 | 10000,00 | 10000,00 | 10% | 0,00 | 1000,00 | 11000,00 | ||
| 6 | Бухгалтер | 3433 | 2,00 | 12050,00 | 24100,00 | 40% | 0,00 | 9640,00 | 33740,00 | ||
| 7 | Юристконсульт | 2429 | 1,00 | 13050,00 | 13050,00 | 90% | 0,00 | 11745,00 | 24795,00 | ||
| 8 | Прибиральник службових приміщень | 9132 | 1,00 | 8000,00 | 8000,00 | 10% | 0,00 | 800,00 | 8800,00 | ||
| 9 | Інспектор з кадрів | 3423 | 1,00 | 10450,00 | 10450,00 | 2612,50 | 30% | 0,00 | 3135,00 | 16197,50 | |
| 10 | Секретар | 4115 | 0,50 | 8710,00 | 4355,00 | 0% | 0,00 | 0,00 | 4355,00 | ||
| 11 | Водій транспортного засобу | 8322 | 1,00 | 8000,00 | 8000,00 | 0,00 | 0,00 | 8000,00 | |||
| 12 | Інженер з охорони праці | 2149.2 | 1,00 | 10450,00 | 10450,00 | 30% | 0,00 | 3135,00 | 13585,00 | ||
| 13 | Програміст системний | 2132.2 | 0,25 | 8000,00 | 2000,00 | 400% | 0,00 | 8000,00 | 10000,00 | ||
| 14 | Психолог | - | 0,25 | 12000,00 | 3000,00 | 0,00 | 0,00 | 3000,00 | |||
| 15 | Інженер з метрології | 2149.2 | 0,50 | 8710,00 | 4355,00 | 100% | 0,00 | 4355,00 | 8710,00 | ||
| РАЗОМ: | 13,50 | 198220,00 | 186560,00 | 2612,50 | - | 0,00 | 0,00 | 80866,00 | 270038,50 | ||
| Підрозділи | |||||||||||
| 1 | Лікар загальної практики-сімейний лікар та педіатр | 2221.2 | 14,00 | 15000,00 | 210000,00 | 70% | 0,00 | 147000,00 | 357000,00 | ||
| 2 | Сестра медична загальної практики-сімейної медицини | 3231 | 40,00 | 10000,00 | 400000,00 | 50% | 40000,00 | 0,00 | 200000,00 | 640000,00 | |
| 3 | Лаборанта (медицина) | 3221 | 1,00 | 10000,00 | 10000,00 | 50% | 1000,00 | 0,00 | 5000,00 | 16000,00 | |
| 4 | Молодша медична сестра (санітарка) | 5132 | 5,00 | 8000,00 | 40000,00 | 10% | 4000,00 | 0,00 | 4000,00 | 48000,00 | |
| 5 | Реєстратор медичний | 4222 | 1,00 | 8000,00 | 8000,00 | 10% | 0,00 | 800,00 | 8800,00 | ||
| 6 | Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків | 7129 | 0,50 | 8000,00 | 4000,00 | 0% | 0,00 | 0,00 | 4000,00 | ||
| 7 | Водій транспортного засобу | 8322 | 4,00 | 8000,00 | 32000,00 | 10% | 0,00 | 3200,00 | 35200,00 | ||
| РАЗОМ : | 65,50 | 67000,00 | 704000,00 | 0,00 | - | 45000,00 | 0,00 | 360000,00 | 1109000,00 | ||
| Всього: | 79,00 | 265220,00 | 890560,00 | 2612,50 | - | 45000,00 | 0,00 | 440866,00 | 1379038,50 | ||
1 379 038,50 місячний фонд заробітної плати *12 міс.= 16 548 462,00
890 560,00 матеріальна допомога на оздоровлення
Разом: 17 439 022,00 грн
2.2 Нарахування на заробітну плату 3836,6 тис.грн.;
код рядка 1060
2.3. Витрати на канцтовари, офісне приладдя та устаткування
(відповідно до табелю матеріально-технічного оснащення)
2200,0 тис.грн.
Код рядка 1073
Проаналізувавши витрати минулого 2024 року по КЕКВ 2210, які становили 1754,5 тис.грн., здійснено планування на наступні види витрат: господарчі товари, канцтовари, офісне приладдя та устаткування, господарчий інвентар, запчастини для відновлення роботи приладів та автомобілів, медичне обладнання (аналізатори), ГСМ, в т.ч. бензин А-95 та дизпаливо, газ, МШП а також інше поточне придбання , яке може виникнути під час діяльності підприємства з урахуванням коефіцієнта підвищення 1,2
Сума витрат складає 2200,0 тис.грн.
2.4. Медикаменти та перев язувальні матеріали 915,0 тис.грн.
Код рядка 1080
| Проаналізувавши фактичні видатки по КЕКВ 2220 за минулий рік, які становили 561,0 тис. грн, здійснено планування витрат на медикаменти , медичні вироби, дез.засоби та засоби індивідуального захисту з урахуванням коефіцієнта підвищення 1,2 Сума витрат складає 915,0 тис.грн. |
В т. ч. потреба для безоплатного отримання виробів медичного призначення ( підгузки), згідно постанови КМУ від 03.12.2009р. № 1301 «Про забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами» в сумі 215,0 тис.грн.
| 2.5. Оплата послуг (крім комунальних) 3200,0 тис.грн. Код рядка 1100 Проаналізувавши фактичні видатки по КЕКВ 2240 за минулий рік (які становили 2651,5 тис.грн.) здійснено планування з застосуванням підвищуючого коефіцієнта 1,2 на наступні види витрат, а саме: послуга з надання послуг з вязку, інтернету, послуг з користування медичною інформаційною системою Helsi,послуг по спостеріганню та обслуговуванню установок автоматичної системи пожежної сигналізації, послуг з технічного обслуговування та поточний ремонт електробладнання внутрішніх електромереж, страхування та технічне обслуговування автотранспорту , послуги з охорони, програмного забезпечення, послуги з обслуговування офісної техніки, системи відеоспостереження, послуг з перевірки димових та вентиляційних каналів, утилізації відходів, вивезення твердих та побутових відходів, послуг з перевірки вогнегасників та технічного обслуговування газових систем, Послуги з підготовки спеціалістів газового та теплового господарства, перевірки засобів вимірювальної техніки, банківські послуги, Поточний ремонт приміщень та інші поточні видатки по підприємству. Сума витрат становить 3200,0 тис.грн. |
2.6. Соціальне забезпечення ( відшкодування за пільговими рецептами)
275,0 тис.грн.
Код рядка 1140
2.7. Водовідведення та водопостачання 10,0 тис.грн.
| код рядка | 1122 | ||
| План | |||
| Водопостачання та водовідведення | 10,0 | ||
| Разом: |
2.8. Електроенергія 846,0 тис.грн.
| код рядка | 1123 | ||
| План | |||
| Електроенергія | 846,0 | ||
| Разом: | 846,0 |
Враховуючи планування дохідної частини фінансового плану, планування видаткової частини по енергоносіям розподілено на 1 квартал 2025року.
2.9. Природний газ 946,4 тис.грн.
| код рядка | 1124 | ||
| План | |||
| Природній газ | 946,4 | ||
| Разом: | 946,4 |
2.11. Інші поточні видатки 30,0 тис.грн.
| код рядка | 1150 | ||
| План | |||
| Пені,штрафи,ПДВ | 30,0 | ||
| Разом: | 30,0 |
5. Очікувані фінансові результати.
Усього доходів 25482,0 тис.грн.
Усього витрат 29698,0 тис.грн.
Дефіцит 4216,0 тис.грн.
Директор Валентина НОСЕНКО
Головний бухгалтерІгор ЛОБОДА

