ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Тамара ТАРАСОВА |
|
Доповідач:
Тамара ТАРАСОВА |
|
Статус: | Прийнятий вцілому |
---|---|
Дата: | 19.02.2024 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 9
Про затвердження Положення про відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради у новій редакції.
ПРОЄКТ
ПРИШИБСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
(тридцять восьма сесія восьмого скликання)
Р І Ш Е Н Н Я
___ лютого 2024 року с. Пришиб
Про затвердження Положення про
Відділ праці, соціального захисту населення
Та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської
сільської ради у новій редакції
Керуючись статтями 26, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про соціальні послуги», Постановою Кабінету Міністрів № 177 від 03 березня 2020 року «Деякі питання діяльності центрів надання соціальних послуг», рішення Пришибської сільської ради восьмого скликання «Про делегування окремих повноважень засновника Центру надання соціальних послуг, відділу праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради» від 31.01.2024 року (37 сесія), Пришибська сільська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Положення про Відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради у новій редакції, що додається.
- Начальнику Відділу праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради Тамарі ТАРАСОВІЙ підписати Положення та подати документи на державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу відповідно до законодавства України.
- Визнати таким, що втратило чинність рішення Пришибської сільської ради VIII скликання «Про затвердження Положення про відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради» у новій редакції від 17.11.2021 року (19 сесія).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, молоді, фізкультури, спорту та охорони здоров’я і соціального захисту населення.
Сільський голова Валентина ГОРОДЯНКО
ПРОЄКТ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення тридцять восьмої
сесії восьмого скликання Пришибської сільської ради від ___.02.2024року
ПОЛОЖЕННЯ
про Відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради.
- Загальне положення
1.1. Відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради (надалі - Відділ) є місцевим виконавчим органом Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області.
Відділ відповідно до п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» створюється за рішенням сільської ради. У своїй діяльності Відділ підзвітний і підконтрольний сільській раді, підпорядкований виконавчому комітету сільської ради, сільському голові.
Назва Відділу «Відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради.» Скорочена назва ВПСЗНОЗ ВК Пришибської сільської ради
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими документами, які регулюють питання праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я, також рішеннями Пришибської сільської ради, рішеннями виконавчого комітету Пришибської сільської ради, розпорядженнями сільського голови, прийнятими в межах їх повноважень, даним Положенням і іншими нормативними актами.
1.3.Структура, гранична чисельність та штатний розпис відділу затверджується сільською радою за пропозицією сільського голови. Штатний розпис Відділу згідно структури Відділу складається з посад, визначених в порядку Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та працівників відділу, які здійснюють технічне, господарське та інше забезпечення (обслуговування).
1.4.Ліквідація відділу здійснюється за рішенням сільської ради.
1.5. Відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Пришибської сільської ради є юридичною особою публічного права. Відділ є неприбутковою бюджетною установою, що утримується за рахунок коштів місцевого бюджету. Форма власності – комунальна. Відділ має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку зі своїм найменуванням, власні бланки. Відділ має право заключати від свого імені угоди з юридичними та фізичними особами, отримувати майнові та особисті немайнові права, нести відповідальність, бути позивачем та відповідачем у суді. Майно, яке знаходиться на балансі Відділу є комунальною власністю Пришибської сільської ради та перебуває в його оперативному управлінні.
1.6. Місцезнаходження Відділу: 39750, Полтавська обл., Кременчуцький р-н, село Пришиб, вул. Центральна, 29. - Структура Відділу
2.1. На правах структурних підрозділів до складу Відділу входить Центр надання соціальних послуг, та інші відділення, служби та сектори), які очолюють директор ЦНСП, начальники відділень, служб та завідувачі секторів.
2.2. Положення про інші структурні підрозділи Відділу затверджуються Начальником відділу за погодженням з сільським головою.
2.3. Права та обов’язки службових осіб і працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Відділу.
2.4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань з метою дотримання вимог ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та відповідно до п.2 Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ від 26.01.2011 № 59 зобов’язаний організувати та забезпечити ведення централізованого бухгалтерського обліку всіх підпорядкованих йому установ, закладів, що утримуються за рахунок місцевого бюджету. - Завдання та функції Відділу
3.1. Завданням Відділу в межах повноважень є :
- забезпечення реалізації державної та громадської політики у галузі охорони здоров’я;
- прогнозування розвитку мережі закладів, підприємств, установ та організацій охорони здоров’я для нормативного забезпечення населення медико-санітарною допомогою;
- забезпечення виконання актів законодавства в галузі охорони здоров’я, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на збереження навколишнього природного середовища і санітарно-епідемічного благополуччя населення, а також додержання нормативів професійної діяльності в галузі охорони здоров’я, вимог Державної фармакопеї, стандартів медичного обслуговування, медичних матеріалів і технологій;
- координація та підтримка діяльності закладів охорони здоров’я усіх форм власності, розташованих на території Пришибської сільської ради;
- забезпечення діяльності і організації фінансування закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій, які включені до мережі розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету в межах бюджетних асигнувань;
- участь у формуванні і реалізації кадрової політики у сфері охорони здоров’я в інтересах територіальної громади;
- забезпечення взаємодії закладів, підприємств, установ та організацій зазначеної сфери з органами державної влади, профспілками, іншими недержавними і громадськими організаціями;
- сприяння матеріально-технічному забезпеченню і розвитку закладів охорони здоров’я, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади;
- нормативна і програмна підтримка закладів охорони здоров’я;
- забезпечення реалізації державної політики у сфері трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, дотримання законодавства про працю, у тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань;
- призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України, рішеннями сесій ради, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та пільг з оплати житлово-комунальних послуг і послуг зв’язку;
- розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, і всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;
- забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;
- реалізація державної та місцевої політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників антитерористичної операції, ООС), осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
- проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення;
- надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин;
- забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, у тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань;
- забезпечення реалізації державної та місцевої політики з питань соціального захисту населення, дітей, внутрішньо переміщених осіб, підтримки сім’ї, у тому числі сімей з дітьми, багатодітних та виконання програм і заходів у цій сфері;
- призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України, рішеннями сесій ради, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та пільг з оплати житлово-комунальних послуг і послуг зв’язку;
- розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, і всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;
- забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;
- реалізація державної та місцевої політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників антитерористичної операції), осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
- проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення;
- надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин;
3.2. Згідно основних завдань Відділ здійснює:
у сфері праці:
- забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;
- здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
- здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб - підприємців;
- розробляє (бере участь у розробленні) місцевої програми зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
- бере участь у виконанні заходів державних програм соціальної і професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань, та здійснює контроль за їх реалізацією;
- забезпечує в межах повноважень функції з питань охорони праці;
- аналізує діяльність роботи бюджетних установ села і подає пропозиції щодо їх вдосконалення;
- розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, організацій;
- забезпечує створення належних виробничих та соціально – побутових умов Відділу для працівників Управління;
- здійснює інші повноваження передбачені Законами та іншими нормативними актами.
у сфері соціального захисту
-організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики, рішень сесій та виконавчого комітету Пришибської сільської ради;
-аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах громади та вживає заходів для усунення недоліків;
-бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку громади;
-вносить пропозиції щодо проекту місцевого бюджету;
-забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів, виділених Відділу;
-розробляє проекти розпоряджень сільського голови, рішень виконавчого комітету сільської ради, рішень сільської ради з питань соціального захисту населення;
-бере участь у підготовці звітів сільського голови;
-готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання сільському голові;
-готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
-розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян; опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад; забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Відділ;
-виконує повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
-забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
-бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
-забезпечує захист персональних даних;
-залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;
-забезпечує організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями;
-у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, сприяє розвитку соціального діалогу;
-проводить моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;
-забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці;
-приймає участь у розробці місцевої програми зайнятості населення, приймає участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
-здійснення контролю за охороною праці;
-здійснення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення;
-приймає участь у виконанні заходів, передбачених державними програмами соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань і контролює їх реалізацію;
-з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення організовує в межах компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, пільг на проїзд окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;
-проводить призначення та виплату державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд, допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;
-проводить виплату щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також особою, яка досягла 80-річного віку; проводить призначення і виплату компенсації фізичним особам за надання соціальних послуг; подає пропозиції органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
-проводить призначення та виплату одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати героїня»;
-проводить відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;
-проводить призначення і виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя;
-бере участь у роботі комісій, утворених при виконавчому комітеті міської ради, з питань соціального захисту населення;
-веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою;
-проводить призначення та виплату пільг на житлово-комунальні послуги в безготівковій та готівковій формах на підставі даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавчих актів;
-формує та передає щомісячно Мінсоцполітики захищеними каналами зв’язку реєстри нарахованих пільг у поточному місяці;
-формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державної соціальної допомоги;
-проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків осіб, які отримують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
-організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв і прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
-надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг, у тому числі шляхом організації роботи «мобільного соціального офісу»;
-здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
-організовує роботу соціальних інспекторів, інспекторів по роботі з населенням, спеціалістам у справах дітей працівників тощо;
-у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
-організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, учасників бойових дій з числа АТО (ООС) та постраждалих учасників Революції Гідності, та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
-подає пропозиції до проектів програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
-організовує в межах компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
-організовує збір і подання документів для виплати одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті;
-організовує збір і подання документів для виплати одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року;
-веде облік внутрішньо переміщених осіб;
-проводить перевірки достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи;
-аналізує стан виконання комплексних програм, реалізації заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам і подає міському голові пропозиції з цих питань;
-видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
-організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
-у сфері надання населенню соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи організовує роботу із визначення потреби адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах, готує і подає пропозиції до сільської ради щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів і служб соціального захисту та соціального обслуговування населення, формування соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями; узагальнює інформацію щодо визначення потреб населення адміністративно-територіальних одиниць / територіальних громад у соціальних послугах;
-узагальнює та подає звіт про надання соціальних послуг потенційним отримувачам соціальних послуг;
-розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання;
-проводить моніторинг надання соціальних послуг і контролює комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;
-забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань їх направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
-проводить моніторинг та аналіз ефективності надання соціальних послуг;
-подає пропозиції щодо створення закладів, установ і служб, які надають психологічні, реабілітаційні соціальні послуги особам і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі громадянам похилого віку, дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків і шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їхнього самостійного життя;
-забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства України;
-бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту та соціального обслуговування населення;
-сприяє створенню недержавних служб, закладів, установ, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, сім’ям з дітьми, сім’ям / особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, насильства в сім’ї, іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
-сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, та поширенні інформації про організації та установи, що залучають до своєї діяльності волонтерів, фізичних осіб, організації та установи;
-у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
-сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
-сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
-вживає заходів щодо запобігання бездомності та соціального захисту бездомних громадян;
-вживає заходів із соціального патронажу осіб, звільнених від відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, бере участь в діяльності спостережної комісії;
-у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
-проводить роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
-приймає у встановленому порядку рішення про направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю, у тому числі дітей з інвалідністю, а також дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності;
-проводить виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
-визначає потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію;
-подає пропозиції щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
-інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах і про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
-інформує центри зайнятості місцевого рівня та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;
-бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;
-здійснює організацію роботи щодо забезпечення дітей з інвалідністю реабілітаційними заходами;
-здійснює роботу щодо санаторно-курортного лікування постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції (операції об’єднаних сил);
-здійснює роботу щодо забезпечення санаторно-курортними путівками Мінсоцполітики осіб з інвалідністю внаслідок війни (крім учасників АТО (ООС)), учасників бойових дій (крім учасників АТО (ООС)), членів сімей загиблого (померлого), учасників війни (крім учасників АТО (ООС));
-здійснює роботу щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок загального захворювання та осіб з інвалідністю з дитинства;
-здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам;
-забезпечує організацію соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (ООС);
-забезпечує реєстрацію та виплату матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільнених з військової служби;
-здійснює виплати компенсації на бензин та транспортні послуги;
-проводить роботу щодо виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 року, постанови Кабінету Міністрів України № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» та постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року № 214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей».
-здійснює видачу посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни, членам сім’ї загиблого (померлого), учасника війни, ветерана праці;
-забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем і реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
-забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
-виконує інші передбачені законодавством України повноваження та рішення сесій сільської ради і виконавчого комітету сільської ради.
у сфері соціальних послуг - виявляє осіб/сім’ї яким необхідні соціальні послуги і веде їх облік;
- проводить оцінювання потреб осіб/сімей у соціальних послугах;
- надає соціальні послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг;
- надає допомогу особам/сім’ям у розв’язанні їх соціально-побутових проблем;
- забезпечує соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу;
- забезпечує соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування таких покарань на підставах, передбачених законом, за повідомленням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської міста обласного значення, районної у місті (в разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади, бере участь у роботі спостережних комісій;
- складає план реабілітації особи, яка постраждала від торгівлі людьми;
- вносить відомості до реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;
- проводить моніторинг та оцінювання якості наданих ним соціальних послуг;
- створює умови для навчання та підвищення кваліфікації працівників, які надають соціальні послуги;
- взаємодіє з іншими суб’єктами системи надання соціальних послуг, а також з органами, установами, закладами, фізичними особами - підприємцями, які в межах компетенції у відповідній адміністративно-територіальній одиниці або територіальній громаді надають допомогу особам/сім’ям та/або здійснюють їх захист;
- інформує населення територіальної громади та осіб/сім’ї індивідуально про перелік, обсяг і зміст соціальних послуг, які він надає, умови та порядок їх отримання. Інформація на паперових та інших носіях повинна викладатися із забезпеченням контрасту і розміру шрифту, які даватимуть змогу вільно читати її, зокрема особам із порушеннями зору і тим, що переміщуються у кріслах колісних. Інформація також надається у вигляді листівок, буклетів, брошур, за потреби - із застосуванням рельєфно-крапкового шрифту (шрифту Брайля), мовою, доступною для розуміння та читання особами з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень. Відповідні матеріали розміщуються в засобах масової інформації, на веб-сайтах суб’єктів, що надають соціальну послугу, інших інформаційних ресурсах;
- інформує населення про сімейні форми виховання дітей та проводить первинний відбір кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователі, патронатні вихователі;
- бере участь у визначенні потреб територіальної громади у соціальних послугах, а також у підготовці та виконанні програм надання соціальних послуг, розроблених за результатами визначення потреб населення територіальної громади у соціальних послугах;
- готує статистичні та інформаційно-аналітичні матеріали стосовно наданих соціальних послуг і проведеної соціальної роботи, які подає виконавчому комітету Пришибської сільської ради та відповідним державним органам;
- забезпечує захист персональних даних отримувачів соціальних послуг відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”
У сфері охорони здоров’я - підготовку пропозицій для включення до програм соціально-економічного розвитку територіальної громади у сфері охорони здоров’я, участь в організації виконання цих програм.
- підготовку пропозицій з питань та стосовно показників у сфері охорони здоров’я для подальшого розгляду сільською радою, а також пропозицій для включення в плани підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, питань, пов’язаних з розвитком сфери охорони здоров’я, реалізацією прав і задоволенням потреб населення в цій сфері.
- надання пропозицій по забезпеченню збалансованого економічного і соціального розвитку територіальної громади у сфері охорони здоров’я, ефективного використання з цією метою природних, трудових і фінансових ресурсів.
- аналіз стану охорони здоров’я територіальної громади, визначення перспектив розвитку сфери охорони здоров’я.
- формування пропозицій виконавчому комітету по розгляду та внесенню зауважень і доповнень до проектів планів підприємств, закладів, установ, організацій охорони здоров’я, що відносяться до комунальної власності територіальної громади, участь у здійсненні контролю за їх виконанням.
- визначення потреби у фахівцях різних спеціальностей для комунальних закладів, установ, організацій та підприємств охорони здоров’я, формування замовлень на їх підготовку, здійснення в установленому порядку підготовки, перепідготовки та атестації працівників охорони здоров’я.
- підготовку та надання виконавчому комітету пропозицій щодо розміщення на договірних засадах замовлень на виробництво продукції, виконання робіт, послуг, необхідних для територіальної громади в сфері охорони здоров’я для підприємств, установ, закладів та організацій різних форм власності.
- підготовку та надання виконавчому комітету необхідних фінансових показників і пропозицій щодо складання проекту місцевого бюджету з питань охорони здоров’я.
- керівництво діяльністю, координація і контроль за роботою закладів, підприємств, установ та організацій сфери охорони здоров’я, що відносяться до комунальної форми власності територіальної громади. Організація і сприяння матеріально-технічному і фінансовому забезпеченню цих закладів, підприємств, установ та організацій.
- заслуховування звітів про роботу керівників закладів, підприємств, установ та організацій сфери охорони здоров’я, що відносяться до комунальної власності територіальної громади.
- участь у підготовці у встановленому порядку пропозицій щодо кандидатур для призначення на посаду керівників закладів, підприємств, установ та організацій сфери охорони здоров’я, що відносяться до комунальної власності територіальної громади.
- внесення у встановленому порядку пропозицій по відкриттю, створенню, реорганізації і ліквідації установ, підприємств, організацій та закладів охорони здоров’я, що відносяться до комунальної власності територіальної громади.
- участь в організації медичного обслуговування в навчальних закладах, закладах культури, фізичної культури, спорту і туризму, соціального захисту, оздоровчих закладах, що відносяться до комунальної власності територіальної громади або передані їй.
4. Організація роботи Відділу
4.1. Відділ праці, соціального захисту населення та охорони здоров’я Виконавчого комітету Пришибської сільської ради очолює начальник Відділу, який призначається на посаду на конкурсній основі розпорядженням сільського голови та звільняється з посади розпорядженням сільського голови.
4.2. Робота Відділу планується на основі вимог галузевого законодавства та рішень сільської ради.
4.3. Відділ при вирішенні питань, які належать до його компетенції, взаємодіє з іншими підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності. У разі необхідності може залучати спеціалістів інших виконавчих органів сільської ради, державних органів, підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.
4.4 Відділ має право одержувати в установленому порядку для виконання покладених на відділ завдань необхідні документи, інформацію, довідки, розрахунки, інші матеріали від посадових осіб органів та виконавчих органів сільської ради.
4.5 В своїй повсякденній діяльності відділ підзвітний, підконтрольний та підпорядкований сільському голові.
5.Начальник Відділу
5.1. Здійснює керівництво діяльністю Відділу;
5.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Відділ завдань, дотримання трудової дисципліни посадовими особами та працівниками відділу;
5.3. Видає в межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;
5.4. Подає сільському голові пропозиції щодо структури, штатного розпису і кошторису витрат на утримання Відділу;
5.5. Розпоряджається коштами, переданими Відділу з місцевого бюджету;
5.6. Контролює відповідно до чинного законодавства використання коштів згідно затверджених у встановленому порядку кошторисів, переданих з місцевого бюджету для фінансування витрат на утримання підвідомчої мережі і виконання програм та покладених на відділ завдань;
5.7. Укладає договори, контракти, угоди для забезпечення діяльності Відділу, видає довіреності і дає доручення;
5.8. Призначає на посаду і звільняє з посади директора Центру надання соціальних послуг, посадових осіб та всіх працівників Відділу;
5.9. Відкриває і закриває рахунки в установах Державного Казначейства України, має право першого підпису на фінансових документах;
5.10. Контролює виконання службових обов’язків посадових осіб та працівників Відділу, затверджує їх функціональні обов’язки;
5.11. Контролює ведення діловодства, організовує збереження документації і майна Відділу;
5.12. Веде особистий прийом громадян, забезпечує виконання їх законних вимог і обґрунтованих клопотань, розглядає у встановленому порядку листи, заяви, скарги і звернення громадян;
5.13. Начальник Відділу виконує інші повноваження відповідно до чинного законодавства;
5.14. Начальник відділу підпорядковується безпосередньо сільському голові та заступнику сільського голови (в межах функціональних повноважень).
5.15. У період тимчасової відсутності Начальника відділу у зв'язку з відпусткою, хворобою, відрядженням або іншими причинами розпорядженням сільського голови виконання обов’язків Начальника відділу може бути покладено на іншу посадову особу відділу.
6. Окремі Положення
6.1. Відділ у відповідності до п.12 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України є неприбутковою установою.
6.2. Відділ має заборону щодо розподілу отриманих доходів (власних надходжень та майна) або їх частини серед працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
6.3 Доходи (в тому числі і власні надходження) Відділу використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених даним Положенням, згідно затвердженого кошторису.
6.4 Внаслідок припинення діяльності Відділу відбувається передача активів сільській раді (якщо такі є) та зарахування до доходу (надходжень) бюджету сільської ради (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).
6.5 Ліквідація Відділу здійснюється за рішенням сільської ради, або за рішенням суду в порядку визначеному законодавством з урахуванням пунктів 6.1-6.4 окремих Положень.
7. Заключні положення
7.1. Виконком сільської ради створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.
7.2. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.
Сільський голова Валентина ГОРОДЯНКРО